Vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag, dan kun je die via het formulier onder aan deze pagina stellen.

Algemene vragen

  • Wordt Interapy vergoed?

  • Mijn verzekeraar zegt de therapie niet te vergoeden, hoe kan dat?

  • Ik woon in het buitenland, wordt de behandeling dan ook vergoed?

  • Past een online behandeling van Interapy bij mij?

  • Wat is een 'geprotocolleerde behandeling'?

  • Heb ik een verwijsbrief nodig?

  • Verlopen de behandelingen via e-mail of chat?

  • Hoe ziet een Interapy behandeling eruit?

  • Wat is Interapy?

  • Hoe is de privacy geregeld?

  • Wordt het contact als persoonlijk ervaren?

  • Wat gebeurt er in geval van decompensatie en- of crisis?

  • Is Interapy HKZ gecertificeerd?

  • Wie is verantwoordelijk voor een cliënt?

  • Waar kan ik mij als cliënt aanmelden voor behandeling?

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

  • Zijn er wachtlijsten?

  • Wat is de aanmeldingswachttijd en behandelingswachttijd?

  • Volgens welke wet- en regelgeving werkt Interapy?

  • Voor welke psychische klachten biedt Interapy behandelingen aan?

  • Heb ik een vaste psycholoog? Heb ik een eigen psycholoog?

  • Ik heb ook problemen in mijn relatie. Kan ik daaraan werken in de behandeling?

  • Met wie heb ik contact?

  • Wat houdt een Interapy behandeling in?

  • Worden de behandeleffecten gerapporteerd?

  • Wanneer is een Interapy behandeling niet geschikt?

  • Hoe gaat het verder nadat ik me heb aangemeld?

  • Welk type mensen voelt zich aangetrokken tot internetbehandelingen?

  • Mijn verzekeraar vraagt om het ' zorgverlenernummer' of ' AGB-code' , wat is dat?

  • Wat zijn de voordelen van behandeling via Interapy?

  • Hoe kan ik als verwijzer een patiënt aanmelden voor behandeling?

Stel een vraag

Je kunt hier je vraag stellen. De psychologen van de behandelcoördinatie van Interapy zullen je vraag na één werkdag beantwoorden.

 
 
* Verplicht veld.